SALLY HANSEN Miracle Gel. Żelowy manicure bez lampy UV

Hej:) Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o lakierach Sally Hansen z serii Miracle Gel. Są to lakiery do żelowego manicure bez lampy UV. Miałam już wcześniej napisać tego posta ale wynikła pewna sytuacja rodzinna i nie dałam rady.


Od producenta: Prawdziwy żelowy manicure, który możesz wykonać w domu. 2 proste kroki bez lampy UV. Wybieraj spośród 12 odcieni. To rewolucja w manicure. Tylko od Sally Hansen.
Krok 1
Nałóż 2 warstwy lakieru Miracle Gel
Krok 2
Nałóż 1 warstwę Top Coat Miracle Gel
Naturalne światło zapewni utwardzenie i trwałość!
  • 2 proste kroki
  • bez lampy UV
  • intensywny efekt koloru
  • zjawiskowy połysk
  • 12 pięknych kolorów
  • 14 dniowa trwałość
  • łatwe zmywanie




Moja opinia: Lakiery mają bardzo fajne kolorki, w Polsce jest ich dostępnych 12. Posiadam 380 Malibu Peach, 240 B Girl oraz oczywiście 100 Top Coat. Od razu użyłam oba kolory na paznokciach. Nakładanie lakieru ułatwił bardzo fajny szeroki pędzelek, Kolor na paznokciach bardzo ładnie błyszczał, szybko zasechł oraz później z łatwością zmyłam go zmywaczem. 14 dni się nie utrzymał, u mnie już w 7 dniu było widać lekkie odpryski ale w porównaniu z innymi lakierami to na prawdę długo. Dla mnie jedynym minusem jest cena, 34 zł. Ogólnie bardzo polecam :))
#BeGelicious #OMGel #MiracleMani















Komentarze