Od piątku zabierałam się za napisanie tego posta aż wreszcie się udało ! :D W piątek byłam na małych zakupach i nie mogłam się oprzeć w Biedronce by nie kupić błyszczyka i żelu pod prysznic (ostatnio mam manie na nie) no i również kupiłam szamponetke koloryzującą do włosów ale o tym będzie osobny post.

Tak czekałam na słońce by się opalić a tu przez cały tydzień lało, dziś dopiero poświeciło trochę słońca. Nie dawno pojechał ode mnie chłopak. Niestety nie będziemy się widzieć miesiąc (praca) :( Ale mam nadzieję że jakoś wytrzymam, znajdę sobie jakieś zajęcie :)

Nie przedłużając dłużej przedstawię Wam moje perełki :)

 Przepiękny chłodzący błyszczyk do ust. 
BE BEAUTY CC COLD &COLOUR LIP GLOSS
Biedronka cena 7,99 zł ( chyba)

Kremowy żel pod prysznic
BE BEAUTY CREME SOFT TOUCH
Odżywczy olejek migdałowy
Biedronka, cena 3,99 zł
Skóra po nim jest gładziutka i miękka :) W dodatku żel ma piękny zapach i pozostaje długo zapach na skórze. 

Komentarze