Zakupy.. :) + recenzje w skrócie.



Wczoraj byłam na małych zakupach kosmetycznych. Zakupiłam nowe kosmetyki ale też te które już używałam. Odwiedziłam Biedronke (standardowo) ale i tez miejscowy sklepik z kosmetykami.

Z góry przepraszam za jakoś zdjęć ale światło nie sprzyjało;P a już nie chciałam czekać z postem do jutra.

1. BeBeauty Balsam do stóp i paznokci.
 Skutecznie nawilża, zmiękcza i wygładza. 
Do skóry suchej i zniszczonej. 
Oliwa z oliwek & kwasy owocowe AHA. 
Cena: 2-3 zł

Czyli idealny dla mnie. Zobaczymy czy pomoże. 



2.  GARNIER Mineral Invisible. Roll-on 48h. 
Chroni przed powstawaniem plam na ubraniach.
50 ml.
Cena: w promocji 6 zł. Normalnie chyba 7,99 zł.

Mam jeszcze wersje BeautyCare i nie żaluje.
Pięknie pachną, chronią i nie zostawiają plam na ubraniach.


3. BeBeauty Zmywacz do paznokci. Z lanoliną i gliceryną. 
Cena: 5,99 zł (chyba)

Większość dziewczyn chwali go ale ja niee.. Kategorycznie mówie mu NIE. Kupiłam go z braku laku, potrzebowałam szybko zmywacza a niestety zapomniałam w innym sklepie o nim. W Biedronce znalazłam tylko ten, ale przy najbliżej wizycie w Rossmannie od razu kupuje inny.
Dlaczego? 
Dla mnie on śmierdzi czasami aż mnie dusi. Rozumiem że zmywacze nie są od ładnego zapachu ale miewałam takie które miały łagodniejszy zapach. Pompka zacina się i chlapie. W dodatku te opakowania co miałam wcześniej przeciekały, tzn chyba ta pompka dobrze nie trzymała i się po prostu lało. Zmywacz nie usuwa dobrze lakierów z brokatem czy innymi drobinkami, muszę trzeć mocno by zeszło.

4. Lakier do paznokci Magic Visage GLAMOUR. 
Kupiony w miejscowym sklepiku z kosmetykami.
Cena: 5 zł.


Niestety nie mogłam pomalować nimi paznokci bo już miałam inny lakier ale pomalowałam kartkę.
Oczywiście kolor jest dużo ładniejszy na żywo.

Ma ładne połyskujące się drobinki.


5. Lakier do paznokci. LM CARE ROMEIS.
Cena: 3 zł.






Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)