Joanna. SUPER BLOND. Rozjaśniacz do włosów.

Dziś musiałam rozjaśnić włosy gdyż odrosty miałam już masakryczne a w sobotę wybieram się na wesele.
Włosy rozjaśniam już od około 5 lat na bardzo wręcz bardzo jasny blond. Moim pierwszym rozjaśniaczem o ile dobrze pamiętam był rozjaśniacz z Marion. Długo byłam mu wierna i chyba aż za długo. Od jakiś 2-3 lat rozjaśniam właśnie Joanną gdyż Marion zaczął mi niszczyć włosy. Strasznie się kruszyły, rozczesać ich nie mogłam, po prostu to był jakiś koszmar mimo że kolor był dla mnie super.
Po drodze chyba jeszcze używałam rozjaśniacza z Londy :)
Mimo rozjaśniania czasami całych włosów lub odrostów wybieram ten do pasemek i balejażu. Można uzyskać efekt rozjaśnienia nawet o 6 tonów.
Szybko powstają mi odrosty ponieważ włosy szybko rosną i już po paru dniach widać czarne włoski :(

Zdjęcie moich rozjaśnianych włosów dodam gdy zrobię zdjęcia może na wesele jak będzie ładna pogoda, bo przy świetle dziennym ładniejszy efekt :)

Opakowanie zawiera: 
Saszetkę z proszkiem rozjaśniającym 25g
Saszetkę z utleniaczem w kremie 70 g
Maseczkę 10 g ( mój faworyt )
Czepek do przygotowania pasemek
Rękawiczki ochronne
Ulotkę informacyjną













Komentarze