Recenzja: Balsam do paznokci 2x5 HERBA STUDIO

Dziś przedstawie Wam moją opinie o balsamie do paznokci firmy


Moje paznokcie od dawna się rozdwajały, łamały oraz niszczyły od tipsów. Gdy je zapuszczałam i były już w miare długie to niestety łamały się przynajmniej 2 i musiałam już wszystkie skrócić bo jak by wyglądały :)

Pewnego dnia moja mama kupiła mi ten o to balsam w aptece, cena 9,99 zł.
Zaczęłam go używać i... nie  żaluje:) Paznokcie stały się twarde, mocne i już się nie rozdwajają :)
Śmiało mogę je zapuszczać bez obaw złamań :)

Produkt jest na prawdę godny polecenia, ale na pewno jeszcze wypróbuje inne produkty do paznokci w celu porównania. 

Informacje ze strony producenta.
DZIAŁANIE:

  • Wzmacnia giętkie, łamliwe, rozdwajające się paznokcie
  • Stymuluje wzrost silnych paznokci
  • Odżywia paznokcie zniszczone i przywraca im połysk
  • Wygładza skórki otaczające paznokcie
WSKAZANIA:
  • Paznokcie giętkie, łamliwe, rozdwajające się
  • Paznokcie wysuszone, matowe
  • Paznokcie  zniszczone przez stosowanie zmywacza i lakieru
  • Skórki uszkodzone przez manicure

Stosowanie: Balsam wcierać w płytki paznokci szczególnie u nasady i otaczający je naskórek.

SKŁAD:

Składniki aktywne:

Wosk pszczeli, ekstrakt z kopru , skrzypu i ostropestu, olej rycynowy, oliwa, D-pantenol, aminokwasy keratyny, witamina C, witamina E,   ß-karoten


Składniki INCI:Aqua, Petrolatum, Cera alba, Ricinus Communis oil, Isopropyl Myristate, Propylene Glikol, Polyglyceryl-3-Distearate, Gliceryl Stearate, Olea Europaea oil, Cetyl Alcohol, Equisetum arvense & Anethum Graveolens & Silybum Marianum extract , Hydrolyzed Keratin,  Panthenol, Cholesterol, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Beta-Carotene, Ascorbic Acid,  Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Cinnamyl Alcohol, Eugenol, Geraniol, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellal, Limonene, Alpha Isomethyl Ionone., Perfume

Dostępne opakowanie:

słoik  4,5 g






Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)