Hej, hej! Uwielbiam kupować ubrania jak i akcesoria na chińskich stronach internetowych, wiele też jest współprac co nie ukrywam. Właśnie jeden z takich sklepów a dokładnie Rosegal.com obchodzi 5 urodziny i z tej okazji oferuje wiele promocji i zniżek!



Sklep oferuje wiele ciekawych ubrań nawet w rozmiarze plus size, ale również znajdziemy tam dodatki do mieszkania. 

Poniżej wybrałam trzy rzeczy, które najbardziej mnie oczarowały. 

 Bluzka klik

 Piękna letnia bluzeczka na cienkich ramiączkach z falbaną na ramionach w stylu hiszpanki. Biała na której mamy kilka kolorowych kwiatów, które jeszcze bardziej przywołują lato.

Kostium klik
 Kostium kąpielowy plus size, ale nie tylko dla plus size. Majtki z wysokim stanem pozwalają ukryć większy brzuszek obraz nigdzie nas nie obciska powodując fałdek. Góra z falbanką również ukryje nam drobniejsze fałdki oraz dodaje zwiewności. Kolor czarny, jak wiadomo optycznie nas wyszczupli:)


Sukienka klik

Kiedyś nie przepadałam za sukienkami, ale tego lata jestem w nich zakochana. Ta ma idealny motyw letni, kolorowe kwiaty na białym tle.



Więcej informacji znajdziecie na:

Czekają na Was kupony, które możecie wygrać na zakupy:)

Dodatkowo mam dla Was kod rabatowy 15%;
RGCara15% off

 




Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)