Letnie swetry oraz kardigany z BerryLook.com


Hej, hej! Lato w pełni ale nie zawsze pogoda jest wakacyjna. Często zdarza się że na dworze mamy dość zimno, dlatego przychodzę do Was z propozycją swetrów oraz kardiganów ze strony berrylook.com które idealnie sprawdzą się na zimniejsze wieczory:) Na stronie znajdziemy nie tylko proponowane przeze mnie rzeczy. Możemy wyczaić tam super ubrania, buty i akcesoria za grosze. Oczywiście jaka będzie jakość to już loteria, ale najczęściej przed zamawianiem patrzę na zdjęcia innych dziewczyn, które zakupiły ten produkt co mnie interesuje. Z rozmiarami też nie powinno być problemu, ponieważ każda rzecz posiada tabelkę z rozmiarami do której możemy przypasować swoje wymiary. Także do dzieła i koniecznie zobaczcie co ciekawego sklep ma  w swojej ofercie :)



Moje propozycje damskich kardiganów (womens cardigans) : Idealnie sprawdzą się w chłodniejsze dni, jak i do nałożenia na kostium kąpielowy.

klik
Czarny, długi, elegancki kardigan sprawdzi się nie tylko do sportowych stylizacji, ale również do bardziej wieczorowych kreacji.
 klik
 Ten różowy pastelowy kardigan w szczególności wpadł mi w oko. Super będzie wyglądał do krótkich spodenek i fajnego topu.
Klik


Idealne, fajne swetry  (cool sweaters) na letnie wieczory:
 klik
Sweter z motywem kwiatów pięknie wpasuje się w letnie jak i wiosenne klimaty.
 klik
Szary sweter z odkrytymi ramionami na pewno zagości w mojej szafie. Również idealnie sprawdzi się zimą do ciemnych spodni.
klik
A tu już mamy typowy sweter do narzucenia na top lub górę od kostiumu kąpielowego.

Odwiedzicie sklep? Jak najczęściej ubieracie się w zimne, letnie wieczory? :)

Ubrania z zagranicznych stron internetowych często okazują się strzałem w dziesiątkę! Możemy kupić perełki za niską cenę, a zdarza się tak że za taką samą rzecz w sieciówce zapłacimy nawet trzy razy drożej. Dlatego nie bójmy się i zamawiajmy z "chińskich" sklepów internetowych. Ja zamawiałam już z wielu i nie powiem kilka razy się zawiodłam, ale w większości ubrania były tak super że stały się moimi ulubionymi.

Komentarze