Hej :) Jakiś czas temu miałam możliwość wybrania sobie kilka rzeczy ze znanej już bardzo dobrze strony Zaful. To co dam radę pokaże na sobie i opisze w kilku zdaniach. To nie jest pierwsze moje zamówienie od nich i jak to zawsze bywa trafiają się mega perełki, ale też totalne nie wypały. Jak było tym razem? Zapraszam do dalszej części postu.




Pierwszą rzeczą jest długa sukienka. Widziałam ją u nie jednej dziewczyny i się zakochałam, więc pierwsze co to ona właśnie wpadła do koszyka. Mam ją w rozmiarze L w kolorze różowym. Jakościowo jest super, jedynie co to trochę jest dla mnie za ciasna w rękawkach przez co mnie opijają i wyglądam jak bym miała jakieś buły na rękach :P Jeśli chodzi o długość to mam 165 cm wzrostu więc do wyższych butów jest idealna, jednak przy płaskich ciągnie się lekko po ziemi. Ma piękne rozcięcie na nodze, jednak trzeba trochę uważać bo jest ono bardzo wysoko i może nam coś przypadkiem być widać:)


Następnie mamy legginsy. Mój rozmiar ich to L, bo niestety XL już nie było i są niestety za małe, a szkoda bo są boskie. Najbardziej mnie urzekły wiązaniem na brzuchu. Myślałam że będą idealne do ćwiczeń, ale muszą jeszcze trochę poczekać. W rzeczywistości wyglądają tak samo jak na zdjęciach na stronie.

Ostatnią rzeczą są okulary przeciwsłoneczne. Super lustrzane okulary w kolorze różowym, oprawki są w kolorze różowego złota.  Niestety bardzo szybko się rysują. Wyglądają pięknie i myślę że nie jednej osobie będą pasować.


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)