Nowości ubraniowe z Yoursclothing.pl |Moda plus size


Hej, hej :) Dzisiaj nie będzie kosmetycznie, a pokaże Wam kilka ciuszków ze sklepu Yoursclothing.pl który w swoim asortymencie ma ubrania dla kobiet plus size.

Sklep oferuje rozmiary 44-64, więc wybór ogromny, ale pamiętajcie przed zamówieniem koniecznie zajrzyjcie do tabeli wymiarów :)) Z góry też przepraszam za zdjęcia, ale mój aparat coś mocno wariuje ostatnio, a jedyną możliwość miałam zrobienia zdjęć w lustrze.



Pierwszą perełką, z której najbardziej jestem zadowolona są czarne, mocno zwężane, elastyczne jeansy super skinny. 
Od dawna poszukiwałam idealnych czarnych jeansów. Te zamówiłam w rozmiarze 44 z długością nogawki 71cm (mam 165cm wzrostu) i z długości są idealne. Materiał jest elastyczny i bardzo dobrze dopasowuje się do sylwetki. Pięknie prezentują się ze zwykłym, białym t-shirt`em.

Kolejną rzeczą na którą od razu się napaliłam jest biała, bluzka koszulowa w motyle. Mam ją w rozmiarze 44. Jest z bardzo przyjemnego materiału i solidnie wykonana, ale niestety ja się trochę źle w niej czuje. Chyba minimalnie jest na mnie za duża. Na modelce wyglądała nienagannie a ja się w niej trochę czuje jak w worku. Będę ją nosić, ale postawie na wciągniętą w spodnie, wtedy efekt jest o wiele lepszy.


Ostatnim ciuszkiem jest fioletowa sukienka w motyle z elastyczną talią i kieszeniami. Również w rozmiarze 44. Piękna sukienka, przewiewna, do kolana. Sznureczek ładnie podkreśla talię, a kieszenie dodają jej bardziej sportowego wyglądu. Nie jestem do końca przekonana czy fioletowy mi pasuje ale sukienkę na pewno będę nosić. Już ją sobie wyobrażam w połączeniu z białymi, sportowymi butami.



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)