White lace sweater from Zaful.com

Hej, hej :) Kochacie swetry? Bo ja bardzo! :) Już w mojej szafie zagościło kilka nowych swetrów. W tym roku stawiam na jasne kolory ;) O tej porze roku królują ciemne kolory, ale co jeśli odejdziemy od rutyny i zakupimy sweter w białym kolorze :))) Piękne, białe sweterki możemy znaleźć tu white lace sweater


Hey, hey :) Do you love sweaters? Because I very much! There are already a few new sweaters in my closet. This year we have dark colors but what if we go from routine and buy a white sweater :)) Beautiful white sweaters we can find here white lace sweater


Strona zaful.com oferuje nam wiele ciekawych ubrań na jesienny i zimowy czas:)
Zaful.com website offers us many interesting clothes for autumn and winter time :)
Dlatego mam dla Was kilka propozycji, które wpadły mi w oko :)
That's why I have some ideas for you that have caught my eye.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)