Yankee Candle | All is Bright

 
Nadeszły zimne dni więc w końcu jest czas bym zaczęła palić moje ukochane woski! :) Jakoś w lato nie byłam przekonana do zbyt częstego topienia wosków. Po długim czasie, na pierwszy ogień poszedł zapach All is Bright, Yankee Candle. Już mogę Wam zdradzić że była to miłość od pierwszego "wąchnięcia" :)



Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachowej mieszance musujących cytrusów połączona z nutą ciepłego piżma.
 
Linia zapachowa Okolicznościowe
Seria Classic
Pojemność 22 g
Wydajność zapachu do 8 godzin
Typ Wosk



Jak już wcześniej wspomniałam, pokochałam go od razu. Zapach bardzo świąteczny, niezbyt oczywisty. Posiada nuty cytrusowe, ale nie kwaśne. Jest odrobine słodki, ale nie mdły. All is Bright należy do wosków o dużej intensywności zapachu, ale nie jest duszący. W kilka chwil piękna woń unosi się po całym domu. Piękny zapach czuć nawet następnego dnia.

Dostępny na goodies.pl

Komentarze

  1. o, może kupię na święta :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam palić woski w kominku!
    Najchętniej robię to zimą lub jesienią :)
    Tego zapachu nie miałam, ale chętnie wypróbuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że tak długo się utrzymuje i jest przyjemny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)