Spotkane Blogerek w Krakowie 20.08.2017r. | Relacja i upominki

 
Hej ;) W końcu się zebrałam i mam dla Was relacje z sierpniowego Spotkania Blogerek w Krakowie, które odbyło się 20.08.2017r. w Hellada Grecka Tawerna.



Mimo, że tego dnia pogoda była okropna i lało strasznie to atmosfera była cudowna. Rozmów o kosmetykach i nie tylko nie było końca. Poznałam nowe dziewczyny oraz miałam przyjemność spotkać się kolejny raz z koleżankami, które znam już od jakiegoś czasu:)

Organizatorki:
Inne uczestniczki:

Przed spotkaniem organizatorki losowały nam osobę, której zrobimy anonimowy prezent niespodziankę. Ja otrzymałam piękny upominek, z kosmetykami na które od dawna się czaiłam:) Bardzo dziękuję osobie, która szykowała dla mnie prezent:*

A na koniec upominki od sponsorów, których nie było końca. Dziewczyny się postarały bo prezentów było mnóstwo! :)

 










Z tej firmy dostałyśmy słodkiego misia, ale niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia bo dałam mojemu chrześniakowi go :)) 





















Komentarze

  1. Fajnie było Cię poznac :D Było super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było Cię zobaczyć Śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. apetyczna kawusia a prezenty fenomenalne. przyjemnych testów.

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAZDROSZCZĘ! TAKŻE KIEDYŚ CHCIAŁABYM POJECHAĆ NA TAKIE SPOTKANIE DLA BLOGEREK <3
    - Zapraszam do mnie, dziś wyjątkowo dwa niesamowite wpisy..
    https://theloveanea.blogspot.com/
    Buziaczki, loveanea ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)