Mama`s Krem przeciw rozstępom

 
Cześć! :) Dzisiaj zapraszam Was na post o kremie na rozstępy, który w zdecydowanym stopniu pozwolił poprawić stan mojej skóry.



Krem do intensywnej pielęgnacji skóry w czasie ciąży i po porodzie zapobiega powstawaniu rozstępów i nasilaniu się już istniejących. Zawarty w kremie Hydroxyprolisilane CN®, zwany aktywatorem młodego kolagenu, stymuluje podziały komórkowe skóry dzięki czemu poprawia jej strukturę i elastyczność

Sposób użycia
Stosuj krem dwa razy dziennie.

Składniki
Aqua, Cetearyl Alcohol,PPG-11 Stearyl Ether, Isopropyl Palmitate, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride, Phosphate, Parfum, Propylene Glycol, Tocopherol Acetate, Methylsilanol, Hydroxyproline Aspartate, Butylene Glycol, Sodium Benzoate, Alcohol Denat., Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Z rozstępami zmagam się już od gimnazjum. Stosowałam wiele preparatów by chociaż trochę zmniejszyć ich widoczność i zapobiec powstawaniu nowych.

Krem Mama`s odkryłam dość nie dawno, dzięki uprzejmości diagnosis.pl miałam możliwość przetestować go na własnej skórze. Krem ma przyjemną konsystencję, nie tłustą jak większość specyfików. Posiada również przyjemny zapach, powiedziałabym taki "pachnący bobaskiem":P
Szybko się wchłania, nie lepi się. Skóra po kremie staje się bardzo delikatna i jedwabista. Czuć jej pełne nawilżenie. Od kiedy stosuje krem zauważyłam, że rozstępy pojawiają się w mniejszej ilości.

Komentarze

  1. Nie znałam tego kosmetyku, ale wyglądam
    naprawdę fajnie ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i widać było efekt, ale bez szału. Dziś pojawi się wpis o kremie z Ziaji, który okazał się wybawieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że widzisz pozytywne efekty . ja z tej serii miałam krem do biustu

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kosmetyk...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)