Wygraj Nail Polish Set od Indigo w kolorach neonowych

Zapraszam wszystkie lakieroholiczki i nie tylko do konkursu w którym jest do zgarnięcia zestaw 5 lakierów neonowych marki Indigo.


W zestawie są kolory:
  • Soczysty Watermelon
  • Szalony Tutti Frutti
  • Tajemniczy Neon Blue
  • Zakręcony Neon Pink
  • Wyrazisty Neon Red  
Konkurs trwa od dziś tj. 11.05.2016 do 11.06.2016r.


A co trzeba zrobić?

Obowiązkowo:
Oczywiście zaobserwować bloga;)
Dodać podlinkowany baner na bloga lub facebook. 

Dodatkowo możesz:
Polubić mój Fanpage
Zaobserwować mnie na Instagramie 
@blondlovve

Zgłaszamy się w komentarzach pod tym postem.
Wzór zgłoszenia:
Obserwuje jako:
Baner:
Polubiłam Fb jako::
Zaobserwowałam insta jako:
Email:

Baner:

Lakiery wysyłam na swój koszt. A jeśli będzie sporo zgłoszeń dorzucę coś ekstra! :)

Zwycięzce podam w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu.
Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.

Komentarze

  1. Obserwuję jako: Pewien Człek
    Baner: http://blogerkapotterka.blogspot.com/?m=1
    Polubiłam fb jako: Wiktoria Karolina Lewkowicz
    Zaobserwowałam insta jako: crazytwins7
    E-mail: superblizniaczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)