Aloevit, Płyn odżywczo-wzmacniający do włosów

Płyn do włosów Aloevit dostałam na ostatnim spotkaniu blogerek w Krakowie. Zainteresował mnie dość mocno bo to typowa wcierka do włosów, jednak że ja używam już wielu produktów nie chciałam dokładać kolejnych a więc Aloevit testowała moja ciocia :)


 
Od producenta:
Aby zapewnić prawidłową pielęgnację Twoich włosów połączyliśmy naturalne składniki aktywne. 
Wybraliśmy naturalny ekstrakt z łopianu, który  intensywnie pielęgnuje skórę głowy,  reguluje wydzielanie sebum, jest silnym przeciwutleniaczem. 
Połączyliśmy go z naturalnym ekstraktem z aloesu, który nawilża i rewitalizuje skórę głowy, wpływa pozytywnie na stan Twoich cebulek włosowych. Ogranicza wypadanie włosów i pobudza ich wzrost. 
Formułę preparatu uzupełniliśmy o:
  • olej z nasion róży bogate źródło kwasów omega 3  i omega 6,
  • olejek cedrowy o działaniu przeciwłojotokowym,
  • olejek z szałwii muszkatołowej,  który usprawnia krążenie, dzięki czemu zapobiega wypadaniu włosów.
  • kompleks niezbędnych włosom i skórze witamin  A, E, F, H, B5.
Specjalna kompozycja witamin i substancji aktywnych:
  • naprawia włókno włosa, przyspiesza jego odbudowę i opóźnia procesy starzenia,
  • zapewnia odpowiedni poziom nienasyconych kwasów tłuszczowych, których niedobór może powodować zapalenie skóry głowy i łysienie,
  • sprawia, że możesz stosować Aloevit na włosy wymagające profesjonalnej regeneracji i wzmocnienia. 
 
Sposób użycia: Dbając o prawidłowy stan Twoich włosów stosuj Aloevit 2-3 razy w tygodniu. Nanieś niewielką ilość preparatu na włosy i skórę głowy. Delikatnie wmasuj. Pozostaw na 5-10 minut. W razie potrzeby umyj włosy szamponem.


Opinia cioci: Płyn fajnie nada się do zniszczonych włosów, wzmocni je i przyspieszy porost. Niestety wyczuwalny jest zapach alkoholu co może drażnić niektóre osoby. Oczywiście na włosach zapach znika a czuć zioła. Po umyciu szamponem płyn dobrze się zmywa nie pozostawiając tłustej poświaty. Unosi włosy u nasady ale delikatnie, nie robi nam jakiegoś buszu na głowie, nie przesusza, włosy są fajne miękkie. Nie podrażnia skóry ani nie przetłuszcza. Dużą zaletą jest cena, bo jest niska a produkt jest na prawdę fajny i wydajny.


  Z racji tego że jej podarowałam do testów płyn to niestety nie miałam jak zrobić zdjęć, a że mieszka dosyć daleko to też nie było jak więc zdjęcia są z neta (1 tylko moje). Z góry przepraszam ale mam nadzieję że treść jest ważniejsza.

Komentarze