Dermedic Ratunek dla skóry w sprayu LINUM EMOLIENT

Nie wiem czemu ale dopiero teraz zorientowałam się że w wersjach roboczych mam jeszcze 3 recenzję produktów Dermedic i to z sierpnia;/ Jestem mega zła na siebie bo mam tylko rozpoczętych postów w roboczych że sama tego nie kontroluje, ale postanowiłam je dodać skoro już je napisałam.... Już taka sytuacja się na pewno nie powtórzy.

Wyniki rozdania pojawią się w tym tygodniu! Najpóźniej w piątek!




Od producenta: Zalecany do intensywnego nawilżania bardzo suchej i atopowej skóry, również jako ukojenie swędzenia i podrażnień. Można stosować od 3. roku życia.Dozować na skórę ciała z odległości około 10-15 cm, 1-2 razy na każdą okolicę. W zależności od stanu skóry można stosować wielokrotnie w ciągu dnia.

Składniki aktywne: Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Witamina E, Alantoina, D-Panthenol, Betaina, Kwas hialuronowy

  • Silnie nawilża skórę poprzez redukcję transepidermalnej utraty wody (ogranicza TEWL)
  •  Tworzy na powierzchni skóry delikatną powłokę ochronną, zabezpieczającą przed parowaniem, kontaktem z drobnoustrojami i alergenami
  • Hamuje rozwój bakterii patogennych, łagodzi podrażnienia
  • Zwiększa elastyczność skóry
  • Łagodzi i skutecznie redukuje drażniące działanie detergentów
  • Chłodzi i łagodzi uczucie świądu
  • Nie tłuści odzieży
  • Hypoalergiczny

Opakowanie: Butelka z rozpylaczem 200 ml
Cena: 44,30 zł



Produkt o ładnym zapachu, konsystencja lejąca ale nie tłusta. W upalne dni super orzeźwia. Od jakiegoś czasu zmagam się z suchymi krostkami na ramionach i plecach. Pryskałam je dwa razy dziennie tym produktem i aż zdumiałam.... wszystko ładnie znikało a skóra nie była tak chropowata. Produkt szybko się wchłonął pozostawiając przyjemne nawilżenie.
Moja mama zastosowała go również gdy za bardzo spiekła się słońcem. Linum emolient uratował ją przed szczypaniem i schodzeniem skóry!
Opakowanie jest z atomizerem co pozwala na szybkie i łatwe rozpylenie produktu.

Podsumowując..recenzja krótka ale treściwa:D Polecam Wam ten produkt jeśli jak ja zmagacie się z suchą skórą.


Komentarze