Nicole Cosmetics numer 088, Christian Dior Hypnotic Poison

Posty na temat perfum Nicole Cosmetics obiegają blogosferę, sama miałam chętkę na nie, więc gdy dostałam się do ich testowania na Trusted Cosmetics byłam w siódmym niebie:)


Do testów wybrałam odpowiednik Christian Dior Hypnotic Poison z grupy zmysłowe: migdały, mech, wanilia, kminek pospolity, jaśmin, palisander.
 

Dla mnie jest to zapach idealny. Zawsze boję się kupować perfumy przez internet, mimo że są podane nuty zapachowe to i tak wydaje mi się że będzie brzydko pachnieć. 
W tym zapachu zakochałam się od razu tak jak i większość osób które je czuje ode mnie:) Perfumy są mega kobiece i wyczuwalne z daleka. Zapach nie jest duszący, a jednocześnie bardzo mocny i długo się utrzymuje. Mimo pryskania tylko na szyje całe moje włosy pachną :)
Używam ich niemal codziennie, a mało co zauważalne jest by coś były używane. Czyli to wielki plus za wydajność.
Buteleczka perfum ma  30 ml, sprawiająca (przynajmniej dla mnie) wrażenie zamarzniętego szkła. 
Do tego cena, jak za tak świetne perfumy jest banalnie niska. 
Polecam je z całego serca, ja na pewno zaopatrzę się też w inne zapachy. 





Komentarze