BACK TO SCHOOL czyli do szkoły marsz!

Bardzo podobają mi się posty typu Back To School, dlatego i ja postanowiłam taki zrobić. Mimo że szkoła zaczęłam się 1 września, ja mam wakacji jeszcze miesiąc.. yeahh ! :D

Wszystkie rzeczy zakupiłam w Biedronce.
 

Dziś pokaże Wam klika drobiazgów. Nie wiem czy zrobię też post osobny o ubraniach, bo takich zakupiłam dość dużo na rozpoczynający się rok szkolny, ale na pewno kilka pokaże :)

Pierwsze co musiałam mieć to kalendarz. Jest przepiękny


Zeszyty kupiłam wszystkie formatu A4. Mniejsze mi nie potrzebne.




 Cienkopisy, długopisy żelowe i zakreślacze. To coś czego nie mogło u mnie zabraknąć.Lubie jak w zeszytach jest to co najważniejsze zakreślone na kolorowo. Szukam jeszcze większego opakowania z cienkopisami.




Kolorowe karteczki i zakładki.

Teczka na luźne papierki, ksera itp.

  To tyle z moich papierniczych zakupów. Nie wykluczam że coś jeszcze kupię, ale pewnie będzie już to w trakcie szkoły.





Komentarze