KONKURS! WYGRAJ ZESTAW KOSMETYKÓW THE BALM Przedłużone do 10 listopada

Fakt urodziny bloga były w czerwcu ale pora na konkurs/rozdanie zawsze jest odpowiednia:)

Edit: Nie ma niestety 300 zgłoszeń jak pisało w regulaminie dlatego przedłużam jeszcze do 10 listopada. Dalej już przedłużać nie będę:)

Do wygrania jest zestaw The Balm:
  • paletka cieni Nude Dude
  • rozświetlacz Mary Lou Manizer
  • bronzer Bahama Mama
  • róż Down Boy
  •  
Po wygraniu wybieracie sobie 2 (z tych powyżej) kosmetyki z The Balm.
Wystarczy że zostaniecie obserwatorami bloga i odpowiecie krótko na pytanie: Jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk?

Dodatkowo, aby mieć większą szanse możecie:
-polubić mój fb Klik
-udostępnić informacje o konkursie na blogu lub facebook
-zaobserwujecie mój instagram Klik


Regulamin:
1. Organizatorem i fundatorem nagrody jestem ja Beauty by Blonde.
2. Zgłaszacie się w formularzu. Inne formy zgłoszeń nie będą brane pod uwagę.
3. Konkurs trwa do 18 października. Wyniki ogłoszę w ciągu 5 dni.
4. Zwycięzca ma 3 dni na zgłoszenie się w innym przypadku nagroda przepada.
5. By konkurs się odbył musi wziąć udział min. 300 osób.
6. Nagrodę wysyłam na terenie Europy.
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

+ jeśli możecie poklikajcie w linki z TEGO posta:) z góry dziękuje:*

Komentarze