✿ SOUFEEL Srebrna bransoletka z charmsami✿

Ostatnio mam straszną fazę na srebrną biżuterię, a zwłaszcza bransoletki. Dlatego cieszyłam się niesamowicie gdy nawiązałam współpracę z Soufeel
Mogłam sobie wybrać bransoletkę i 5 charmsów. Niestety bransoletkę mam minimalnie za dużą ale daje radę. Wszystkie elementy są z prawdziwego srebra i posiadają próby. W swojej ofercie Soufeel posiada również charmsy z kryształkami Swarovskiego.
Bransoletki są prawie identyczne jak te z Pandory. 



Przesyłka nie szła długo i była zapakowana idealnie tak aby nic się nie uszkodziło. Wszystko otrzymujemy w kartonowym pudełku. 

Pudełeczko w którym schowana jest bransoletka jest ala skóropodobne z błękitną kokardką. W śroedku znajduje się również mała ściereczka, którą możemy przecierać swoje cudeńka.


Dodatkowo otrzymujemy również torebkę na prezent, jeśli byśmy chcieli komuś podarować tą biżuterię.

Zawieszki i bransoletka były każda osobno zapakowana w woreczki. 

Polecam tą firmę. Mają tanie i dobrej jakości bransoletki jak i zawieszki




Komentarze