Dziś niekosmetycznie :)

Dziś nie będzie stricte kosmetycznie, ale czasami trzeba coś innego zrobić;) Wczoraj pokazywałam Wam gazetkę z biedronki o akcji kosmetycznej a dziś pokaże gazetkę też z biedronki ale pt. " Jesień ciepło i przytulnie cz.1" od 1 - 14 września;)
Może akurat Wam się coś spodoba. Ja mam chrapkę na organizer (ostatnia strona), który wykorzystam do przechowywania kosmetyków, bo kosmetyków przybywa a już nie mieszczą się na półkach i w kufrze. Akurat szczęście mi dopisało, ponieważ wczoraj szukałam na allegro jakiś fajnych organizerów, a tu nowa gazetka z Biedronki i są w ofercie i to takie tanie :)












Komentarze

  1. Właśnie potrzebuję zegara na ścianę! :)

    ---------------------------------------------------------------------------------
    Jest mi miło poinformować Cie, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award !!! Wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu w dzisiejszej notce! Pozdrawiam i dobrej zabawy!

    bluszczowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)