Dzisiaj mój blog został nominowany do Liebster Blog Award przez Bluszczowo Link za co bardzo dziękuje ! :D


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana  blogom o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował."
 Pytania na które miałam odpowiedzieć no i moje odpowiedzi:




  1. Jak często odwiedzasz swojego bloga?

Na bloga wchodzę nawet parę razy dziennie;p

  1. O czym najbardziej lubisz pisać na swoim blogu?

O kosmetykach- recenzje, nowości u mnie, chociaż niekosmetyczne tematy też podejmuję ;p A w przyszłości chciałabym też dodawać zdjęcia makijaży wykonywanych przeze mnie :_)
  1. Bluza, sweter czy marynarka?
Wybrałabym wszystkie 3 rzeczy ;p Ale jeśli ma być jedna to wybieram bluze;)
  1. Możesz zabrać na bezludną wyspę jeden kosmetyk, będzie to ...
Kredka do brwi ! Bez ładnie zrobionych brwi nigdzie się nie ruszam. Mogą być nawet trochę przyciemnione
  1. Nagrywasz vlogi?  Dlaczego tak/nie?
Nie. Może w przyszłości. Kamera mnie nie lubi :P
  1. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
Boże Narodzenie :D Śnieg, choinka, prezenty moje klimaty :D
  1. Kraj, który chcę odwiedzić, to ...
Stany Zjednoczone
  1. Małe sklepiki czy duże galerie?
Duże galerie.
  1. Gotowanie czy pieczenie?
Gotowanie z pieczeniem:P
  1. Więcej czasu zajmuje Ci makijaż czy ułożenie fryzury?
Makijaż:D Włosy mogę tylko przeczesać a bez makijażu się nie ruszam;
  1. Czy dopadło Cię włosomaniactwo?
Niestety już tak  :P



Blogi które nominuje :

A co mi tam 

Make Your Hair Beautiful 

Nuneczka testuje 

13.piętro

żeby życie było prostsze

laboratoriumdextera

konsultantkapogodzinach

abistyles

( niestety ja tylko nominuje 8 blogów :)





Pytania:

1. Myślałaś kiedyś nad napisaniem książki? Jeśli tak, to o czym by była?  

2. Bat­man czy Su­per­man i dla­cze­go?

3.Skąd wziął się u Cie­bie po­mysł na pro­wa­dze­nie blo­ga?

4. 2D czy 3D a może napisy zamiast dubbingu?

5. Jakie jest Twoje najskrytsze marzenie?

6. Najlepszy przepis na szybki obiad, to?

7. Co sprawia Ci największą radość?

8. Masz 15 min na obiad. Co gotujesz?

9.  Możesz zjeść kolację z jednym szefem kuchni. Kogo byś wybrał?

10. Twój ulubiony kosmetyk?

11. Ulubiona marka kosmetyków?
     



 


 




Komentarze

  1. dziękuję odpowiem jak najszybciej :) choć u mnie "jak najszybciej" będzie trochę opóźnione :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)