Recenzjuje: Sól do kąpieli BeBeauty.



Dziś chciałabym się z Wami podzielić moimi odczuciami co do soli do kąpieli (masło maślane :P) z Biedronki.
Moja wersja jest ujędrniająca o zapachu lotosu. Cena ok. 4 zł, więc niedroga. Sól już jakiś czas temu wpadła mi w ręce ale zastanawiałam się czy ją kupić, w końcu zwątpiłam i wolałam pierw przeczytać opinie o niej.
Wiele dziewczyn zachwalało, dlatego przy najbliżej wizycie w sklepie zakupiłam:)






Opakowanie bardzo przypadło mi do gustu, tak jak i kolor- różowy mój ulubiony :)
Po otwarciu słoiczka zapach był nieziemski. Nie mogłam się doczekać kiedy wsypę sobie ją do wanny, naleje dużo wody i zrelaksuje ;)
Sól ładnie barwi wodę na jasny róż, ale by był wyczuwalny chociaż minimalny zapach trzeba jej wsypać dość sporo więc jest mało wydajna. Czytałam że też pieni się bardzo. Niestety u mnie pianka była mało zauważalna i zaraz zniknęła.
Pierwszy raz używałam soli do kąpieli i jakoś nie zbyt komfortowo się czułam, ale myślę że to kwestia czasu. 
 Co do działania na skórze. Skóra jest miękka i przyjemna w dotyku oraz nie jest podrażniona, ale ta sól miała być UJĘDRNIAJĄCA a ja tego ujędrnienia nie zauważyłam :( Chyba że ujędrni po zastosowaniu większej ilości opakowań:).  Ja pewno wypróbuje też inne zapachy.
Kryształki nie wszystkie się rozpuszczają nawet w bardzo gorącej wodzie, więc niektórym trzeba pomóc.

Opis producenta: Sól BeBeauty Lotos to optymalne połączenie naturalnych kryształów soli z cennym ekstraktem z lotosu. Zastosowana sól pochodząca z naturalnych złóż dostarcza pierwiastki niezbędne dla odpowiedniej pielęgnacji Twojej skóry. Ekstrakt z lotosu wykazuje działanie biostymulujące, poprawia mikrokrążenie i metabolizm komórek skóry. Sól o przyjemnym, witalizującym zapachu ujędrni oraz wygładzi Twoją skórę, wprowadzi w dobry nastrój i sprawi, że kąpiel stanie się niezapomnianym przeżyciem.

Skład: Sodium Chloride, Sodium Laureth Sulfate, Parfum, Propylene Glycol, Nelumbo Nucifiera Flower Extract, Benzyl Salicylate, Cl 14720


Inne zapachy:

# sól relaksująca - lawenda
#sól regenerująca - morska
# sól ujędrniająca – lotos
# sól energizująca - bursztyn
# sól odświeżająca - trawa cytrynowa i bambus
  

Komentarze

  1. Też lubię te sole! :) Bardzo spodobało mi się to pierwsze zdjjęcie:))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)