Wracam z nowościami + prezenty imieninowe :)


Wracam po długiej nieobecności. Sama nie wiem jak to się stało że tak się zapuściłam, ale tak to jest gdy się wszystko odkłada a coś innego wypadnie... Postaram się wszystko szybko nadrobić bo za 2 tygodnie wyjeżdżam nad morze na tydzień. I na pewno wróce z fotorelacją z wyjazdu :)

A teraz przechodząc do tematu. W niedziele miałam imieniny, dostałam na prawde fajnie prezenty kosmetyczne, ale też we wtorek odwiedziłam Rossmanna i Biedronke i jak to ja musiałam coś kupić.

Na pewno wróce z recenzjami tych kosmetyków, nie wiem czy wszystkie uda mi się zrecenzjować ale kilka z nich na bank.


1. Paleta 77 cieni OUMEIDIE

Fajna paletka, cienie są różnych kolorów które super trzymają cię na powiecie, ale trzeba nakładać pod nie baze lub płynny korektor.
Ceny nie wiem bo to prezent :)





 2. 16 pędzli  do makijażu.

Firmy nie wiem, ceny też nie. Pędzle sa wykonane z fajnego włosia, są ładne i co mnie urzekło są w bardzo ładnym i poręcznym etui.

 3. Mascara Oriflame. WONDERLASH. Festive Edition Mascara
 Kolor czarny


Jeszcze nigdy nie miałam mascary z oriflame i bardzo się ciesze że moge ją testować. Recenzje dodam już nie długo.

4. Kredka do oczu Oriflame. DRAMATIZE KOHL PENCIL.
Black Grey.



5. Kremowy cień do powiek Oriflame. VELVET BLAZE cream eye shadow.
Kolor: Shimmer Taupe




6. Ujędrniająca sól do kąpieli - lotos. BeBeauty SPA.

Biedronka ok. 4 zł.
 Postaram się jutro o recenzje.

7. Preparat do intensywnej pielęgnacji włosów z wyciągiem z jedwabiu. ISANA

Rossmann 8.49 zł


8.Tonik nagietkowy ZIAJA. Odświeżanie twarzy, nawilżenie
cera normalna i sucha

Rossmann 5,19 zł

9. Naturalny krem do twarzy oliwkowy ZIAJA cera sucha i normalna.

Rossmann 3,89 zł.



10. MANHATTAN, Pro Care, NAIL REPAIR
Odżywka odbudowująca do paznokci

11. MANHATTAN, Pro Mat, TOP COAT
Matowy lakier nawierzchniowy

12. EDITT Lakier do paznokci 

13. Zakupiłam jeszcze w PEPCO pęsete i zestaw gumek do włosów + pilniczek ale to już nie w Pepco. :)



Komentarze