Znowu popełniłam zakupy, czyli kosmetycznie z Minti Shop


Hej hej. W ostatnim czasie stałam się chyba zakupową maniaczką bo kupiłam mnóstwo rzeczy. Wczoraj przyszło też moje kosmetyczne zamówienie z Minti Shopu. Nie jest to post sponsorowany (a szkoda;p) za wszystkie produkty zapłaciłam sama. Większość z nich są to nowości u mnie, których nie miałam okazji używać.



Zacznę od gąbeczki Blend it! którą jako jedyną z zamówienia używałam już z 2-3 lata temu i tak je wtedy lubiłam że wykończyłam aż dwie. Z czasem przerzuciłam się na inne firmy, ale chciałam sobie przypomnieć czy była aż tak dobra jak wspominam. Akurat była w promocji za 2 dyszki.

Następnie coś co kusiło mnie od dawna, ale ciągle się wahałam czy potrzebny kolejny bronzer w kolekcji... ale przekonałam się i zamówiłam trio do konturowania Golden Rose Contour Powder Kit Paleta. Również w promocji za 17,90 :)


Jak bym miała mało pudrów to kupiłam kolejny, tym razem prasowany puder ryżowy z Ecocera. Miałam już wersje sypką, bardzo mi pasował i nawet dość szybko wykończyłam. Tym razem zdecydowałam się na prasowany, ponieważ jakoś teraz nie przepadam za sypkimi.


No i na koniec pomadka odżywcza z Vianka. Sama jestem w szoku, że teraz w tak szybkim tempie zużywam pomadki ochronne. Kolejne dwie już denkuje, nie po drodze mi do Rossmanna, a gdzie nie zaglądałam to były tylko Nivea. Miałam kilka produktów Vianka, były super to i pomadkę w końcu wypróbuje :)



Dajcie znać czy coś miałyście z tych rzeczy i jak się sprawdziło :))



Komentarze

  1. Ale super produkty! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś puder z ecocera i był całkiem w porządku ;)
    https://milena-photomodel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego czytałam o tym trio do konturowania. Zresztą puder Ecocery też jest bardzo znany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej chyba ciekawi mnie pomadka Vianka. Powiem Ci, że u mnie teraz też pomadki ochronne idą jak woda :D
    Chętnie obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie, może Ci się i u mnie spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ciekawi ale na razie czeka na swoją kolej aż inne całkowicie wykończę :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)