Makeup Revolution Rose Gold Chocolate

Ostatnio był dość duży szał na paletę cieni Makeup Revolution Rose Gold Chocolate przypominającą paletę Huda Beauty Rose Gold. Ja jako fanka wszystkiego co się błyszczy i jeszcze koloru rose gold musiałam zakupić czekoladkę.




Opakowanie jest plastikowe, jak to w każdych paletach od MUR. W środku znajduje się duże lusterko. Na zewnątrz jest piękny motyw rozpuszczającej się tabliczki czekolady w kolorze różowego złota.

W palecie znajduje się 16 cieni, dwa większe rozświetlający i matowy bazowy, 7 matów, 7 błyszczących a w tym 3 przypominające cienie foliowe. Pigmentacja cieni jest bardzo dobra. Matowe nie osypują się, a na błyszczące należy trochę uważać.

Najbardziej zakochałam się w odcieniu Barbie, jest to piękne różowe złoto. Ten jak i resztę błyszczących cieni najczęściej nakładam na Duraline, wtedy mają bardziej intensywny połysk.
Maty rozcierają się bardzo dobrze, nie tworzą dziur i ładnie łączą się ze sobą jak i z cieniami innych firm.

Uwielbiam tą paletę, jest dla mnie najlepsza z wszystkich innych jakie posiadam. Cieniami z Rose Gold Chocolate robię makijaże dzienne jak i wieczorowe.



A jak Wam się podoba ta paleta? ;) Skusiłybyście się na nią? A może już ją macie? :)

Komentarze

  1. Ja, niedawno, zostałam posiadaczką mojej pierwszej czekoladki od MUR - Chocolate Orange. I jestem zakochana <3 Już myślę o uzupełnieniu kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorystyka idealna dla mnie, lubię ciepłe kolory

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)