Lovely, Liquid Camouflage 02


Hej, hej! :) W ostatnim czasie mieliśmy wielką promocję w Rossmann na kosmetyki do makijażu. Ja osobiście zbytnio nie zaszalałam, bo kupiłam tylko dwa produkty. Jednym z nich był wysławiony w ostatnim czasie płynny korektor z Lovely. Trochę się głowiłam jaki odcień wziąć, ale 01 już był nie dostępny więc postawiłam na numer 02.


Intensywnie kryjący korektor z formula easy to blend. Formuła long-lasting, która zastyga na skórze.
Pokrywa wszelkie zmiany, przebarwienia i cienie pod oczami. Idealny do konturowania twarzy. Dostępny w 3 odcieniach.

Z wyglądu przypomina sławny korektor z Tarte shape tape. Lovely posiada duży aplikator, dość odbiegający od standardów w innych korektorach, ale nie ma żadnego problemu z aplikacją. Opakowanie jest dość duże, jednak nigdzie nie ma informacji o pojemności produktu.
Kolor 02 jest jasnym kolorem, wpadającym w różowe tony. Trzeba jednak uważać bo trochę ciemnieje, jednak wydaje mi się że ciemnienie pojawia się tylko po nałożeniu na dłoń, bo pod oczami mam wrażenie że kolor jest taki sam jak zaraz po zaaplikowaniu.


Poziom krycia jak dla mnie jest mocny, zakrywa mi całe sińce. Lepiej radzi sobie niż Catrice. nie wysusza skóry i nie waży się. Dobrze przypudrowany pozostaje na miejscu przez wiele godzin. Jedyny minus to taki, że niestety trochę wchodzi w zmarszczki.
Cena 13,49 zł, więc jak za tak świetny korektor jest to bardzo niska cena (oby taka pozostała). Czaję się jeszcze na jeden egzemplarz tego korektora, ale wszędzie jest wykupiony :)

Przedstawiam Wam zestawienie korektora Lovely z dwoma korektorami od Catrice. 


Komentarze

  1. Te wchodzenie w zmarszczki mogłabym mu wybaczyć, ciekawa jestem czy kolorek byłby dla mnie ok skoro ciemnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie byłby za ciemny. Jednak wybrałabym jedynkę.

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaiłam się na niego i jak już zdecydowałam się go kupić okazało się, że był wyprzedany, w sklepach internetowych też jest niedostępny. Chyba przetestuję go dopiero, gdy minie na niego boom i da radę go gdziekolwiek dostać:D

    Pozdrawiam ciepło!
    Fubster Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
  4. Ałć ściemniał strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz będę miała dylemat czy kupić 01 czy 02, bo Catrice 010 jest trochę za ciemna, a 005 za jasna, więc potrzebuję czegoś pomiędzy, a ten Lovely z ciekawości muszę sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluję na niego ;) Do tej pory używałam Lasting Perfection, ale ten z Lovely jest znaczniej łatwiej dostępny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)