Dresses from Formaldressaustralia.com

 


Rozpoczął się już okres wesel, a nie długo komunie, dlatego mam dla Was kilka propozycji sukienek ze sklepu Formaldressaustralia.com


Hi :) I have started a wedding period and not long communion, so I have some offers for you dresses from the store Formaldressaustralia.com.



Sukienka która chyba oczarowała mnie najbardziej Klik  
The dress that probably charmed me the most
 


Piękna klasyczna czerń Klik 
Beautiful classic black




Coś z dłuższym tyłem Klik




Która podoba Wam się najbardziej ?:)  
Which dress do you like most?:)

Komentarze

  1. Wszystkie sukienki prezentują się obłędnie, w maju wybieram się na komunie i chętnie przejrzę więcej propozycji :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej rodzinie niestety brak wesel, a szkoda, bo z chęcią wystroiłabym się w taką sukienkę :D Asymetryczna, lawendowa kreacja to moja faworytka :)
    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne sukienki <3
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)