Yankee Candle Black Plum Blossom

 
 Zimne dni nadeszły, a ja wróciłam do regularnego palenia wosków. Gdy za oknem padał deszcz, otworzyłam pudełko z woskami to w ręce wpadł mi właśnie Black Plum Blossom z Yankee Candle. Na obrazku zauważyłam kwiaty a kolor wosku przypominał bardzo dojrzałą śliwkę to trochę się przeraziłam intensywności, ale zaryzykowałam. Kwiatami okazały się pąki czarnej śliwki. Czy zapach mnie urzekł? Zapraszam do czytania dalej.


Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: kwiat czarnej śliwki, wanilia.

Owszem, pojawienie się na drzewkach ciemnych węgierek zapowiada niechybny kres wakacji i nadejście złotej jesieni. Jednak różowe kwiaty śliwy, obficie osiadające na gałązkach w maju i czerwcu, to wyjątkowo urodziwe preludium lata. Zapach i urzekające wybarwienie śliwkowych pąków zainspirowały czarodziejów z Yankee Candle do stworzenia niebagatelnej, bardzo przekornej propozycji na ciepłe miesiące. W ciemnym, fioletowym, cudownie nasyconym wosku odnajdziemy nieco perfumeryjny aromat kwiatów owocowych drzew zmieszany z nutami ciepłej wanilii i drogocennego, białego piżma. Tak stworzona tarteletka urzeka piękną barwą i zniewala wyjątkowym, owocowo-kwiatowym zapachem. Black Plum Blossom to kompozycja wakacyjna, świeża, balansująca na granicy rześkości i słodyczy. Spodoba się przede wszystkim paniom ceniącym dziewczęce, nieco toaletowe propozycje do aromaterapii. Polubią ją też panowie, którzy od letnich wosków oczekują odrobiny smakowitego odświeżenia.

Kocham kwiaty drzewek owocowych, które kwitną na wiosnę, a wiem co mówię... mam sad :D Dlatego ten wosk jest dla mnie idealny. Zapach unosi się już w parę sekund. Na początku jest dość intensywny, dlatego też nie palę go zbyt długo. Po chwili piękna woń roznosi się po całym domu. Jest to zapach świeży z nutką słodyczy. Na drugi dzień gdy wstałam, nadal czułam piękny zapach co poprawiło mi bardziej nastrój gdy za oknem było okropnie zimno. Fajnie będzie się nadawał też na zimowe wieczory przy winku i ciekawym filmie, można się wtedy odprężyć w 100% :)
Niech Was nie zmyla kolor wosku, tak jak mnie. Nie jest wcale ciężki, a wręcz przeciwnie.

Wosk dostępny na Goodies.pl

Komentarze