Tydzień 4 wyzwania Trusted Cosmetics: Kosmetyki do pielęgnacji ciała


 
Kolejny tydzień wyzwania trustedcosmetics.pl tym razem o kosmetykach do pielęgnacji ciała, których prawdę mówić mam mało:) Niektórych używam rzadko, jak mi się przypomni, ale są to moi ulubieńcy :) Więc zapraszam do czytania :*



Bielenda Masło do ciała Papaja. Miałam już wersję bodajże winogronową i zużyłam błyskawicznie, więc zakupiłam papaje. Masło fajnie nawilża, ale czy ujędrnia to wątpię. Zapach obłędny, a kosmetyk szybko się wchłania.

Bielenda Slim Cellu Corrector, Antycellulit. Kocham, kocham, kocham. Najlepsze serum antycelullitowe. Chłodzi, ujędrnia i wygładza. Wiadomo sam kosmetyk nie usunie nam celullitu, ale wraz z ćwiczeniami zauważyłam ogromną zmianę. Polecam z całego serca.

Eveline Slim Extreme 4D intensywne serum do biustu. Już dawno miałam zamiar kupić sobie coś do biustu, ale na Meet Beauty można było sobie wybrać dowolny produkt do pielęgnacji z tej firmy więc skusiłam się na ten produkt. Wiadomo, nie wierze że kosmetyk może powiększyć biust ale ujędrnia i nawilża niesamowicie. Stosuje go codziennie i zauważyłam ogromną poprawę w jędrności.

Lirene Antycellulitowa Mezoterapia. Stosuje go na przemian z Bielendą i razem tworzą super duet. Szybko się wchłania i tak jak jego poprzednik fajne wygładza skórę.

Bielenda Odżywczy balsam do ciała, masło Shea. Zapach obłędny, nawilża super, szybko się wchłania pozostawia skórę gładką.

Indigo Body Oil. Idealny do stosowania w lato na opaloną skórę. Posiada drobinki brokatu które przepięknie odbijają się na brązowym ciele. Dodatkowo nawilża, nie pozostawia tłustej poświaty.

 
Lirene brązujący balsam do ciała pod prysznic.Nie przepadam za samoopalaczami dlatego taki brązujący balsam i to jeszcze pod prysznic to dla mnie strzał w 10:) Nie pozostawia smug, pomaga w utrzymaniu opalenizny. Jak się spisze w zimę to się okaże, dam znać:)

Lirene Egzotyczna orchidea, wygładzający balsam pod prysznic. Pięknie pachnie, dobrze myje, wygładza, pozostawia na skórze zapach przez długi czas.

Lirene Azjatycki lotos, perłowy żel pod prysznic. Tak jak jego poprzednik pięknie pachnie i nawilża.

Bio-Oil. Kultowy produkt, który używam od dawna na rozstępy i przebarwienia. Rozstępy się zmniejszyły a przebarwienia rozjaśniły.

Bierzecie udział w wyzwaniu? Posty napisane ?:))

Komentarze