The Secret Soap Store Krem do twarzy z masłem Shea| Yasmeen.pl

 
W ostatnim czasie dzięki uprzejmości sklepu www.Yasmeen.pl miałam możliwość testować krem do twarzy z masłem Shea firmy The Secret Soap Store. Jest to pierwszy produkt tej marki, który posiadam, więc byłam bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Jesteście ciekawi? Zapraszam do dalszej części wpisu.



Od producenta:
CHARAKTERYSTYKA:
Właściwości:
- krem nawilżający opracowany na bazie masła Shea/Karite z Eco­Cert (25%), z dodatkiem wyciągów z kiełków pszenicy i z kasztanowca, olejków macadamia i jojoba,
- dzięki wysokiej ­ 25% zawartości masła Shea, jest znakomitym kosmetykiem do pielęgnacji suchej skóry i normalnej,- po aplikacji skóra jest zregenerowana, gładka i delikatnie natłuszczona. Dodatkową zaletą kremu jest delikatna konsystencja i przyjemny świeży zapach
- dzięki zawartości naturalnych olejów macadamia i jojoba krem łatwo przenika w głąb skóry i dobrze się wchłania
- skóra jest odżywiona, elastyczna i chroniona przed zewnętrznymi podrażnieniami.

SKŁAD:
Aqua, Shea Butter, Cetearyl Alcohol, PEG­20 Stearate, Caprylic Capric Triglyceride, Cetyl Dimethicone, Weat Germ Extract, D­panthenol, Hippocastanum Extract, Sodium Lactate, Sodium PCA, Fructosa, Urea, Niacinamide, Inositol, Sodium Benzoate, Lectic Acid, Sodium Polyacrylate, Trideceth­6, Parfum, Avocado Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Polyaminopropyl Biguanide, Ethylhexylglycerin

SPOSÓB UŻYCIA:
krem stosować rano i wieczorem na umytą twarz.
Moja opinia: Krem znajduje się w opakowaniu z nakrętką dzięki czemu możemy być spokojnie że nic nam się wydostanie. Konsystencja średnio gęsta, mimo zawartości masła Shea krem jest lekki, mało tłusty. Zapach różany, ale nie odurzający. Nie lubię zapachów różanych ale ten jest dla mnie do wytrzymania;) Stosowałam go najczęściej wieczorem i czasami pod makijaż. Rano skóra była nawilżona i gładka. Idealnie będzie nadawał się na okres zimowy gdy nasza skóra będzie potrzebowała porządnego nawilżenia, na upalne dni może być zbyt za ciężki. Pod makijaż też jest fajny lecz krem powoli się wchłania dlatego z nakładaniem podkładu musimy trochę poczekać.  Krem posiada fajny skład dostępny online i stacjonarnie na stoiskach The Secret Soap Store.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)