Lakiery hybrydowe Victoria Vynn i klipsy do ich ściągania

Hej :) Od bardzo dawna robię już tylko hybrydy. Nie używam lakierów tylko jednej firmy, tylko staram się testować kilka. Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę z nowymi "dzieciaczkami" od www.victoriavynn.com  oraz klipsy do ich usuwania. Kolory tak mnie urzekły że od razu zrobiłam nowe paznokcie :)



Moje niesforne paznokcie :) Akurat jeden się złamał a na ręce rana :( Palec serdeczny to kolor z innej firmy.

Produkty które otrzymałam są z serii Gel Polish System. Baza, top, tape bond oraz kolory: 019 Subtle Pink, 024 Lillipop, 036 Electro Pink, 062 Hot Pink.

Gel Polish Color Victoria Vynn to światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3 stopniowy SYSTEM HYBRID oraz 4 stopniowy SYTSTEM SOAK OFF. Gel Polish Cololor zachwyca jakością stylizacji i możliwościami zastosowania – jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.

Lakiery są w czarnych buteleczkach o poj. 8 ml. Na zakrętkach umieszczone są naklejki z kolorem, nazwą i numerem. Pędzelek jest w miarę spory i miękki dzięki czemu szybko i dokładnie rozprowadza się produkt. Zapach lakierów jest bardzo przyjemny co mnie zaskoczyło na plus. Ani w kolorach ani w basie i topie czuć nieprzyjemnego zapachu jak to w zwyczaju mają mieć hybrydy innych firm. Konsystencja lakierów jest średnio gęsta co jest drugim plusem, ponieważ lakier ani się nie leje ani nie jest tępy w rozprowadzaniu. Kolory są nasycone wystarczy nawet 1 warstwa by ładnie pokryć paznokieć, jednak dwie warstwy sprawiają że kolor jest bardziej intensywny. Fajnie się z nimi współpracuje, dobrze się rozprowadzają, nie kurczą się i nie ma problemu z utwardzaniem w lampie. Możliwość wyboru pomiędzy 108 kolorów:)
Najbardziej zaskoczyło mnie takie cudo jak Tape Bond, gdy znalazłam go w przesyłce nie wiedziałam zbytnio do czego służy, a jest to nic innego jak produkt który sprawia że lakier ma lepszą przyczepność.

Dostałam również klipsy do ściągania hybryd. Mam już inne z chińskiej strony ale jakoś mi nie pasowały. Jednak te z Victoria Vynn są cudowne. Zaciskają dobrze, dzięki czemu nic nam nie spada, są spore więc na każdy paluch się zmieszczą:) Polecam je z całego serca.

A teraz pokaże Wam kolorki. Niestety jak to wiadomo każdy komputer zawsze trochę przekłamuje barwy.









  
Co sądzicie o hybrydach Victoria Vynn?:)

Zapraszam na rozdanie Klik 
 

Komentarze