Jak pachnie PINK SANDS od Yankee Candle


W ostatnich dniach znowu wróciłam do palenia wosków. Tym razem padło na Pink Sands oczywiście od Yankee Candle. Kolor wosku jest różowy co mnie urzekło już na samym początku. Ale czy zapach mi się spodobał? Zapraszam do przeczytania dalej:)



Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytrusy, słodkie kwiaty oraz wanilia.

Pink Sands jest moim ulubieńcem na lato. Piękny cytrusowo-słodki zapach idealnie kojarzy mi się z wakacjami nad pięknym morzem. Mimo połączeniu z wanilią nie jest duszący i zbyt ciężki. Woń jest przyjemna, orzeźwiająca i elegancka.
Po odpaleniu zapach jest intensywny lecz nie znika po dłuższym czasie. Długo roznosi się po pomieszczeniach i czuć go przez cały dzień/noc. Na pewno kupię jeszcze nie jeden wosk Pink Sands. Widziałam wiele pochlebnych opinii na temat tej wersji zapachowej a wosk zdobywa większe uznanie. Dlatego jeśli szukacie wosku idealnego na lato polecam Pink Sands! :)

Wosk dostępny na www.goodies.pl

Komentarze