Import komentarzy z Bloggera na Disqus| Nowa wersja

Dziś post typowo dla osób które używają na swoich blogach Disqusa. Sama mam od dawna zainstalowany ten system jednak na moim blogu była nadal opcja dodawana komentarzy przez bloggera ale nie wyświetlał się one pod postami. Dziś zablokowałam tą opcję i chciałam importować komentarze. Niestety zapomniałam jak to się robi a że pojawiła się nowa wersja Disqusa nie mogłam nigdzie znaleźć instrukcji. W końcu udało mi się samej to rozpracować :D



Zapraszam więc na krótką instrukcję:)

1. Wchodzimy na stronę Disqus.com i oczywiście logujemy się.

2. Następnie obok naszego zdjęcia profilowego po lewej stronie klikami w 'Admin'.


3. Wchodzimy w 'Moderate Comments'

4. Następnie z lewej strony na dole klikamy w 'Import'

I pojawia nam się okienko gdzie musimy wybrać nasz blog.

5. Gdy wyświetli nam się strona wybieramy platformę. W naszym przypadku to Blogger. I wciskamy 'Import comments from Blogger'

6. Gdy pojawi nam się nowe okno wybieramy blog z którego chcemy importować.

I gotowe:) Komentarze już są na naszym blogu :)

Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało!;)