💗 Piękne torebki od Megi💗

I znowu mnie nie było sporo czasu:( A tu chora byłam, to szkołę musiałam załatwiać i niestety pogoda ostatnio nie sprzyja do zdjęć :(

Ale dziś post o torebkach! :D

Torebki które wam dziś pokaże są od Megi-Hurtownia torebek damskich.



Pierwsza z toreb jest to mała, czarna idealna do noszenia przez ramię. Posiada jedną kieszonkę boczną na zewnątrz oraz drugą mniejszą wewnątrz. Elementem ozdobnym jest pęk zwisających frędzli na drewnianym trzonku.
Jest zrobiona bardzo solidnie w dodatku pasuje chyba do większości stylizacji. Idealna na zwykły wypad na zakupy jak i na spotkanie z koleżankami.




Brawo dla mnie! Ubrudziłam już ją:(

Kolejna z toreb to już rewelacja :D Duża ! Kocham duże torby! Pełno kieszonek, przegródek. Piękny kolor (szafirowy chyba) i oczywiście ładnie ozdobiona ale nie przesadnie. Uwierzcie na słowo jest bardzo wytrzymała. Już na pierwszy ogień zrobiłam jej taki test całkiem przypadkiem gdy wpakowałam do niej laptopa, ładowarkę i jeszcze kilka dupereli. W środku znalazłam również mniejszą torebkę, którą użytkuje gdy przewożę większą ilość kosmetyków.






Wszystkie torby oceniam na wielki plus.Oczywiście cena rewelacyjna jak za tak dobrą jakość :)

Komentarze