MAKEUP REVOLUTION LONDON | Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit

Dzień Dobry :)) W końcu się zrobiła wiosna i aż chce się żyć ! :D Ten post miał już się ukazać wczoraj ale korzystając z pogody to cały dzień spędziłam poza domem. 




(z góry przepraszam za odbijający się telefon i częściową mnie :P :)


Dzisiaj będzie i pewnym produkcie do brwi, który mnie oczarował. Dal mnie brwi to rzecz święta! Mogę nie mieć tuszu do rzęs, podkładu itp. ale brwi muszę mieć zrobione. Wcześniej używałam kredek, ale gdy zaczęłam używać paletki z Oriflame, postawiłam na cienie. Niestety gdy moje cienie Oriflame dosięgły denka musiałam się rozejrzeć za czymś innym dlatego tym razem sięgnęłam po zestaw MUR.
 Dostępność: Goodies.pl




Informacje ogólne: Makeup Revolution Focus & Fix Eyebrow Kit zawiera 3 komplementarne, matowe cienie, w neutralnej tonacji oraz wosk utrwalający. Dzięki paletce w kilka minut podkreślisz, wypełnisz lub skorygujesz brwi. Utrwalone woskiem, przez cały dzień będą nienagannie wyglądać. Do paletki dołączono małą pensetę, aplikator oraz wygodne lusterko. 


Dostępna w 2 odcieniach:
Light Medium
Dark Medium 





Posiadam odcień Light Medium. Miałam zamówić Dark, ale niestety już nie było... i dobrze;) Z racji tego że jestem blondynką i do tego bardzo jasną, kolorki nadają się idealnie. Używam tego ciemniejszego cienia. Niestety dwa jaśniejsze cienie powodują że moje brwi robią się rude:)) Kolorki są dobrze napigmentowane, trochę sie osypują, długo się utrzymują. Wosk używam bardzo rzadko, z tego względu że źle się z nim czuje ale ładnie wygładza włoski i dobrze utrzymuje cień. Pędzelka nie używam ponieważ dla mnie jest zbyt mały i za sztywny, użyłam go tylko do nakładania wosku. Niestety minusem jest dla mnie penseta. Strasznie sztywna, końcówkę ma grubą przez co trudno mi łapać włoski. Opakowanie jest poręcznie, plastikowe ale solidne, ma ładne złote napisy. Lusterko to kolejny plus. 



Komentarze