Nagroda-zestaw kosmetyków od Wella. Wellaflex Instant Volume Boost&Wella Pro Series Color&Wellaton



Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie Wella gdzie do wygrania była wycieczka Do Wenecji z wybraną blogerką TU więcej szczegółów.  Trzeba było zbierać głosy, no ale niestety żeby zagłosować trzeba było mieć konto na Wizażu, a jak to wiadomo ludzie nie lubią zakładać kont by zagłosować na kogoś a tym bardziej na portalu który nie znają. Dlatego darowałam sobie wysyłanie próśb o głosy itp, ale miałam całe 2 głosy! hah co za szczęście :P Dodatkowo 45 osób mogło wygrać nagrodę dodatkową- zestaw kosmetyków do włosów, ale przez te moje marne głosy stwierdziłam ze nawet tego nie dostane. Tak więc zapomniałam o tym. Byłam zdziwiona gdy wczoraj przyszła do mnie duża, ciężka paczka, bo nawet żadnej wiadomości nie dostałam. Otwarłam paczkę i już wiedziałam skąd te cudowności ;)



Cieszę się że tyle nowych rzeczy będę mogła przetestować. Farbę miałam i odżywkę także tu niespodzianek nie będzie;)

 Szampon i odżywka


 2 farby


Pianka dodająca objętości i lakier


 Żel do włosów w spray`u i balsam bez spłukiwania 



+ wygrana w "rurzowym rozdaniu" u balbinaogryzek.pl


Komentarze