MAYBELLINE, SuperStay Better Skin


Od jakiegoś czasu poszukiwałam jakiegoś fajnego podkładu. Podczas zakładania karty w Super-Pharm dostałam zniżkę -50% na wybrany produkt do makijażu. Niestety byłam z chłopakiem a facet jak to facet szybko szybko no i nie zdążyłam zbyt dużo obejrzeć podkładów tylko chwyciłam ten. Sprawdziłam na szybko kolor który i tak okazał się minimalnie za ciemny dlatego muszę go mieszać z innym.






Posiadam 030 Sand. Podkład dostępny jest w 6 odcieniach. Koszt jego to około 40 zł. Konsystencje ma rzadką, ale podczas aplikacji podkład jest lekko matowy/pudrowy. Zapach ma delikatny.





"Podkład Better Skin. Perfekcyjny wygląd. Widoczna odnowa.
Postaw na perfekcyjny wygląd natychmiast i widocznie lepszą skórę dzień po dniu. Już po 3 tygodniach* : widoczna redukcja niedoskonałości,wyrównany koloryt, jakby odnowiona i pełna energii skóra. 
*test samooceny w grupie 94 osób. "


Nie mam dużego problemu z niedoskonałościami, bo staram się na max pielęgnować twarz ale podkład ich nie zredukował. :)


Plusy:
- bardzo dobrze kryje
-długo się utrzymuje
- nie roluje się
-cena też nie aż tak wysoka 
-łatwo go nakładam palcami lub jajeczkiem 
-bardzo fajna pompka 


Minusy:
-niestety na czole uwidacznia mi trochę suche skórki

Szybko chcę go zużyć i nadal ruszam na łowy mojego idealnego podkładu:)


Komentarze