Nowości kosmetyczne warte uwagi w Rossmann | Marzec 2020

 
Hej hej :D Ruszam z nową "serią" na blogu. Będę starała się co miesiąc pokazywać Wam warte uwagi (według mnie) nowości kosmetyczne, które są dokupienia w Rossmann :) Oczywiście w komentarzach piszcie o produktach, które Was zainteresowały:)




ISANA, szampon w kostce.
Zainteresował mnie dość mocno, ponieważ nigdy nie miałam styczności z tego typu szamponami.
Cena: 14,99 zł

Miss Sporty, Naturally Perfect, podkład do twarzy.
Coraz częściej produkty, takich firm jak np. Miss Sporty są bardzo dobrej jakości i warte uwagi. A co za tym idzie, kosmetyki stają się droższe. Miss Sporty było bardzo tanią marką, jednak w ostatnim czasie ceny poszły dość w górę. Okaże się czy podkład jest wart swojej ceny:)
Cena: 26,49 zł

RIMMEL Mini Power Palette Eye Shadow
Paleta z cieniami oraz z produktami do twarzy w jednym miejscu. Kolorystyka wydaje się bardzo ciekawa.
Cena: 39.99 zł


MAX FACTOR Lash Revival Volume Boosting Primer
Primer pod tusz do rzęs w dwóch kolorach: białym i niebieskim.
Cena: 48,99 zł


Pojawią się również produkty Revolution Pro.


ISANAGlow & Shine
Tonik z ekstraktem z grapefruita. Jestem bardzo ciekawa tego toniku. Jak tylko skończę ten co mam to na pewno kupię z Isany.
Cena: 8,99 zł

LOVELY Glitter Glue Base
Baza pod cienie brokatowe. Ciekawa jestem czy będzie to tańszy zamiennik NYXa.
Cena: 13,49 zł


Komentarze

  1. Mnie w sumie nic nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo dawno kosmetyków nie kupowałam, także niektóre chyba przetestuję :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie najbardziej szampon w kostce, bo już od dawna chcę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji testować tych konkretnie produktow, chociaż marki znam.
    Daj znać jak sprawuje się baza z Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam tych produktóóów :D ale szampon w kostce wooowo! ja sobie nie wyobrażam ich używać ;oo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)