Odchudzające i oczyszczające herbaty Hello Slim


Potrzebujecie w przyjemny sposób oczyścić swój organizm?:) Ja już to zrobiłam z herbatami Hello Slim !

Przez 30 dni piłam dwie wersję herbaty:
  • Hello Slim Good Morning, która pomaga spalić zbędne kalorie w ciągu dnia, zmniejsza apetyt, przyspiesza metabolizm oraz napełnia nas energią
  • Hello Slim Good Night, oczyszcza organizm z toksyn, relaksuje, uspakaja oraz poprawia trawienie i eliminuje wzdęcia, dzięki czemu czujemy się "lekko.



Skład Hello Slim Good Morning: zielona herbata, yerba mate, dzika róża, liść eukaliptusa, guarana, dziki bez, korzeń cykorii, owoc czarnego bzu, jabłko, hibiskus, aronia, aromat ananasowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, mięta, zagęszczony sok z ananasa, skórka cytryny, skórka pomarańczy.


Skład Hello Slim Good Night: skórka pomarańczowa, hibiskus, korzeń lukrecji, korzeń imbiru, trawa cytrynowa, mięta, jabłko, aromaty: cytrynowy i limonkowy, liść jeżyny słodkiej, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, korzeń cykorii, skórka cytryny, dzika róża, skórka limonki.

Każda torebeczka zapakowana jest osobno, dzięki czemu nie wietrzeje. Herbatę parzymy ok. 5 min. Od razu możemy poczuć przepiękny aromat. Na początku trochę się krzywiłam od smaku, ale z czasem się przyzwyczaiłam i go polubiłam. Po regularnym stosowaniu herbat czułam się lekko, nie miałam problemów z trawieniem. Po porannej herbacie miałam pełno energii, a po wieczornej czułam się rozluźniona i zasypiałam jak dziecko. Herbatki były moim dodatkiem do diety, ale od razu zauważyłam że dzięki nim waga szybciej spadała. 


Komentarze

  1. Zawsze zastanawiałam się jak smakują takie herbatki, opakowania wyglądają ciekawie :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś już słyszałam o tych herbatach, ale jeszcze nie miałam okazji ich testować :) Obecnie staram się zrzucić kilka kilogramów, więc może skuszę się na te herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbatka poranna jest najlepszą herbatą jaką kiedykolwiek piłam. Potrafiłam nawet ją pić po kilka dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie już od dłuższego czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. oo to coś dla mnie, lubię herbaty a po za tym zawsze się przyda pomoc przy kontroli wagi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)