Konferencja Meet Beauty 2016, relacja

 
23 kwietnia 2016 r. godz. 3:00, budzę się by już o 4:30 wyruszyć do Krakowa. O 6:31 podjeżdża pociąg do Warszawy, razem z Magdą jedziemy na Meet Beauty ! :) Po godz. 9 docieramy w końcu do Warszawy i jedziemy na Stadion Narodowy. Wtedy też pożałowałam że nałożyłam obcasy, bo idąc w nich szybko jeszcze z walizką mnie przerosło, ale później było jeszcze gorzej.... obcasy, torebka, walizka i dwie siaty ciężkie z kosmetykami:D



Rejestracja poszła sprawnie, dostałyśmy plakietki z ślicznymi różowymi smyczami;) I poszłyśmy na sale gdzie były stoiska sponsorów. W pierwszej chwili zauważyłam chodzące złote torby i od razu popędziłam gdzie je można dostać :D Torby okazały się być z Indigo a w środku pełno wspaniałych rzeczy:) Post z tym co otrzymałam i z tym co kupiłam dodam osobno:) W Meet Beauty brało udział 300 blogerek, a dokładnie 299 blogerek i 1 bloger :D

Pierwsze warsztaty na które się udałam były właśnie Indigo:) Pani pokazała nam nowy zabieg na paznokcie masłem shea, a dokładna nazwa to Manicure Shea Indigo Spa :) Dodatkowo mogłyśmy się zapisać na profesjonalne warsztaty z zakresu manicure hybrydowego (po którym otrzymujemy certyfikat) w wybranym mieście, oczywiście wybrałam Kraków;) Cieszę się że pierw poszłam na warsztaty paznokciowe bo na warsztaty była ograniczona ilość miejsc, dzięki Magda bo tylko dzięki tobie pierw wybrałam paznokcie bo miałam iść na makijaż :D Więc 21 maja jedziemy do Krakowa na warsztaty! :)

Następnie była przerwa więc znowu odwiedzanie stoisk firm, poznawanie kolejnych przesympatycznych blogerek :)

Teraz pora na warsztaty z Tołpa, na temat jak kupować mniej kosmetyków i zużywać je do końca:) Hmm nie wiem czy był to odpowiedni temat akurat dla blogerek:) Ale Pani prowadząca była bardzo miła i dowiedziałam się kilku przydatnych informacji:)

Nadeszła pora na najdłuższą przerwę i lunch. Dostałyśmy pyszne jedzonko, szybko zjadłyśmy i znowu poleciałyśmy oglądać stoiska;) Wtedy też po raz pierwszy stanęłam w kolejce by zbadać sobie skórę głowy. Niestety musiałam lecieć już na kolejne warsztaty makijażowe z Lirene które prowadziła Anna Orłowska. Pani opowiadała o makijażu i przedstawiała nowe podkłady jakie firma wypuściła oraz co dopiero wypuści do sprzedaży.

I kolejna próba stania w kolejce do badania, na szczęście sporo dziewczyn poszło na wyniki ogłoszenia konkursów i zakończenie konferencji dlatego ja zrobiłam w końcu to badanie:D

O godz. 17 zjechaliśmy by zobaczyć murawę stadionu i ogólnie jak to wygląda :D Niestety trawy nie było:D Ale wrażenia i tak niesamowite, na żywo wszystko jest takie wielkie :D

Zmęczone udałyśmy się do hotelu, a następnie do Złotych Tarasów;)

To była cudowna przygoda, szkoda tylko że nie udało mi się z każdą porozmawiać:) Mam nadzieję że za rok się znowu uda wybrać na Meet Beauty :) Gratuluję organizacji bo by zorganizować takie wydarzenie to ciężka sprawa:) Widział mnie ktoś? Pisać, pisać.. to będę wiedzieć z kim się następnym razem muszę spotkać :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)