Świąteczne filmy na Netflix

 


Hej, hej! :) Ledwo zaczął się listopad, a już każdy myśli o Bożym Narodzeniu. Nawet Netflix wypuścił dla nas propozycje filmów świątecznych. Sama obejrzałam już kilka, ale staram się resztę zostawić na grudzień :D Dlatego mam dla Was kilka propozycji wartych obejrzenia. Pewnie w najbliższym czasie pojawi się kolejna część moich propozycji:)


Mam nadzieję tylko, że te święta mimo obecnej sytuacji będą magiczne, ponieważ rok temu były one dla mnie bardzo przykre. 


Randki od święta



 

Christmas Wonderland



Prezenty z nieba


Christmas Made to Order 

 
 
 
 My Christmas Inn




Komentarze

  1. Obejrzałam już wszystkie z nich :) Kocham świąteczne filmy! Najbardziej podobał mi się film "Randki od święta" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno sobie obejrzę wszystkie, ale już na początku grudnia, ażeby wejść w świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam kilka zaplanowanych i będę oglądać, randki od święta są pierwsze :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)