Vianek nawilżająca emulsja myjąca do twarzy

 


 Hej, hej :) Dawno nie było tu nic kosmetycznego, a więc mam dla Was kilka słów o moim ostatnim ulubieńcu pielęgnacyjnym, jakim jest emulsja myjąca do twarzy z Vianka.

 

Kremowa emulsja do mycia twarzy marki Sylveco z serii Vianek jest przeznaczona do cery suchej i wrażliwej. Delikatnie,ale skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia,pozostawiając uczucie nawilżenia skóry.


 


Emulsja znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 150 ml z pompką. Przeznaczona do skóry suchej i wrażliwej. Posiada naturalne składniki.



 Długo szukałam czegoś do mycia twarzy co nie da efektu ściągnięcia i nie przesuszy mi skóry. Wybór padł na Vianka. Produkt dobrze domywa resztki makijażu i oczyszcza pory. Twarz nie jest podrażniona i zaczerwieniona. Emulsja się nie pieni, ale nie pozostawia tłustej poświaty.  Konsystencja jest płynna, a zapach delikatny bardzo neutralny.

Skóra po użyciu emulsji jest delikatna i miękka. Czuć, że jest czysta. 

 


 Jestem ciekawa Waszych produktów do mycia twarzy. Co myślicie o kosmetykach z Vianka? Wiele pozytywnych opinii można o nich przeczytać.

Komentarze

  1. Już dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie używam żelu, ale to z chęcią bym przetestowała :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę Viankowi się przyjrzeć, wiem, że mają w ofercie perełki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)