Plus Size Haul z Dresslily.com


Hej :) Jakiś czas temu odezwał się do mnie sklep dresslily.com czy nie chciałabym przetestować ich rzeczy. Wiadomo jak to baba byłam chętna i to bardzo. Dostałam kod do wykorzystania i zamówiłam 3 rzeczy... Właśnie 3 a przyszły do mnie tylko 2 z czego ta druga z miesięcznym odstępem. Nie dostałam żadnej wiadomości dlaczego nie doszło zamówienie w komplecie.



Zacznę od sukienki w której się zakochałam na zdjęciu. Jeśli chodzi o rozmiar niestety jest za mała w biuście. Materiał jest w miarę spoko, wiadomo czego można się spodziewać po chińskiej stronie. Gdyby tylko nie rozchodziła się tak bardzo na piersiach na pewno bym w niej chodziła bo jest boska.




Drugą rzeczą jest bluzka. Myślę, luźna, zwiewna idealna na lato. I nie zawiodłam się. Ładnie wygląda do szortów jak i do jeansów. Materiał przyjemny. Klik



Komentarze

  1. Haha i ta cenzura :D Ale wzór super

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczene ubrania. Szkoda, że sukienka jest za mała, bo naprawdę ładna :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)