Bourjois Healthy Mix BB-Cream 02 medium


Hej, hej :) Witam po kilku miesiącach pustki na blogu :) Od wakacji testuje BB cream od Bourjois i dzisiaj czas byście poznały moją opinie o nim. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszego czytania.




Bądź piękna dzięki naszemu kremowi BB! Krem BB Healthy Mix od Bourjois to Twój naturalny sprzymierzeniec! Idealny kompleks witamin A, C, E i B5 jest najlepszym pomocnikiem, gdy walczysz z oznakami zmęczenia na twarzy. Krem dodaje skórze blasku i zapewnia promienną, zdrowo wyglądającą i naturalną cerę. Wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości i sprawia, że skóra staje się jedwabiście gładka. Ponadto krem BB Healthy Mix ma tak lekką i delikatną konsystencję, że nie będziesz nawet pamiętać, że go nałożyłaś. Idealnie stapia się ze skórą, pozwala jej oddychać i zapewnia nawilżenie aż do 24 godzin. Poza tym ma piękny, świeży, owocowy zapach. Ciesz się każdym dniem z kremem BB Bourjois Healthy Mix! • Krem BB maskujący oznaki zmęczenia, który perfekcyjnie wyrównuje koloryt skóry i maskuje niedoskonałości • Zapewnia nawilżenie skóry aż do 24 godzin • Ultralekka formuła, której nawet nie poczujesz, pozwala skórze oddychać • Wzbogacony witaminami A, C, E i B5, które pomagają zredukować oznaki zmęczenia • świeżym, owocowym zapachu

Odcień który wybrałam to 02 medium. Zdecydowałam się na niego z myślą że będzie idealny do mojej wtedy opalenizny. Niestety nie byłam bardzo opalona a jednak był za jasny. Natomiast o tej porze kolor jest idealny. Nie ciemnieje. Jest w tonacji neutralnej.
Lekka formuła idealnie sprawdziła się w upalne dni. BB cream fajnie trzyma się na skórze, nie podkreśla suchych skórek, ani nie zapycha. Krycie jest dosyć średnie, ale zadawala mnie jeśli nie mam większych wyjść. Dla fanek naturalnego wyglądu będzie idealny. Posiadam cerę mieszaną i tłustą w strefie T i na mojej skórze utrzymuje się na prawdę długo, jednak po kilku godzinach zaczynam się lekko świecić.
Zapach ma ładny, lekko kwiatowy, jednak sam produkt średnio nawilża.

Cena Rossmann: 57 zł, drogerie internetowe: ok 20 zł

P.S Kolory paznokci na zdjęciach się różnią, bo pierwsze zdjęcie robiłam latem :)

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze od nich żadnego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Ja uwielbiam ten krem bb, bo lubię jego subtelne krycie, które wygląda mega naturalnie :)
    https://klaudialisiecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie niedawno go kupiłam, ale jeszcze nie używałam i mam nadzieję, że tez u mnie dobrze się spisze :) *i mam nadzieję, że kolor będzie pasował :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)