Swetrowe Love, czyli niezastąpiony element zimowej garderoby


Sweter to chyba coś co znajdziemy w garderobie każdej z nas. Sama posiadam ich kilka i nie tylko są to tradycyjne swetry ale i sukienki sweterkowe, które uwielbiam. Gdybym miała wybierać jedną ubraniową rzecz, która najbardziej kojarzy mi się z zimą to zdecydowanie była by to swetrowa odzież.  Sklepy zawalają nas różnymi propozycjami krojów jak i rodzajem materiałów z jakich są wykonane. Pamiętam kiedy w dzieciństwie mama robiła mi na drutach swetry, które okropnie drapały, to był koszmar! :)


Na szczęście teraz można wybrać sobie miękkość sweterka, bez obaw że będzie gryzł. Wbrew pozorom sweter nie musi nam się kojarzyć tylko z zimowym klimatem czy nie musimy w nim wyglądać o kilka kilo więcej. Ciepłą część garderoby możemy również łączyć z krótkimi spodenkami, nawet w chłodniejsze dni. 


Sukienki sweterkowe super wyglądają jesienią do wysokich butów jak i botków. Nie tylko wyglądamy elegancko, ale i jest cieplej mimo że mamy sukienkę :)

Oprócz tradycyjnych swetrów kocham również kardigany, które stylizuje dosłownie ze wszystkim. Najlepiej jednak wyglądają z zwykłymi jeansami i tshirt`em. Do dłuższych, zwykłych sweterków idealnie sprawdzą się też leginsy. 



W tym sezonie bardzo podobały mi się swetry opadające na ramiona, typu hiszpanki. Jednak moja szafa już pęka w szwach to w tym roku odpuściłam zakup nowych. Chociaż tak mi teraz przyszło do głowy, że nie wszystkie swetry bym ubrała... zdecydowanie u mnie odpadają te, które są wysoko pod szyje... a golfy to już w ogóle są dla mnie okropne :P


A dla Was jak bardzo ważny w garderobie jest najzwyklejszy sweter? Koniecznie pochwalcie się jakie najbardziej lubicie :)

Komentarze