Golden Rose | Longstay Liquid Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust w płynie nr 10

Dość popularne płynne pomadki od Golden Rose w końcu dopadły i mnie, a dokładnie to jedna nr 10. Kocham matowe pomadki, a już te w płynie zwłaszcza więc i kultowego hitu nie mogło zabraknąć u mnie. Do kupienia na Eszmineczka.pl




Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości.
Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie.
Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu.
Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.
Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.


Od początku wiedziałam że chcę kolor którego nie posiadam, nawet ma nie być podobny. Oczywiście przeszukałam pół internetu za zdjęciami kolorów. Ostatecznie padło na nr 10. Bałam się że odcień będzie zbyt "trupi", nie będzie mi pasował itp, ale stwierdziłam raz się żyję, biorę ten. I nie żałuję. Kolorek wcale nie jest aż tak trupi jak czytałam, ładnie wpada w jasne beże, szarości.
Tak jak zapewnia producent jest to ładny mat, ale jak możecie zauważyć trochę wysusza nasze usta. Po jakimś czasie noszenia wchodzi w załamania ust i wygląda jak by nasze wargi były popękane co nie jest zbyt estetyczne. Pomadka posiada bardzo precyzyjny pędzelek, dzięki któremu nadamy ustom piękny kształt. Na pewno dokupię kolejne odcienie, ale przy takich pomadkach pielęgnacja i mocne nawilżanie ust to podstawa.



Komentarze

  1. Pięknie się u Ciebie prezentuje, ale obawiam się, że przy moim wyraźnie ciepłym odcieniu karnacji nie wyglądałaby dobrze. Muszę przyjrzeć się jej na wyspie GR :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)